Hogyan próbálja pozicionálni magát Tim Cook, Elon Musk és más amerikai nagyvállalat vezetője az amerikai választások során? Morvay Bátor újságírójával beszélgetettünk.
Magyarországon is figyelmet keltett a hír, hogy az amerikai informatikai óriásvállalatok vezérei és politikai kampányguruk február végén zártkörű konferenciát tartottak, amelynek a központi témája a kiszivárgott hírek szerint az amerikai elnökválasztási kampány és ezen belül is kiemelten a Trump-kampány volt. Bár közelebbit nem lehetett megtudni az IT-világ „Bilderberg-konferenciájaként” is emlegetett rendezvényről, a kommentátorok többsége kézenfekvőnek nevezte, hogy a résztvevők arról tanácskoztak, hogyan lehetne megállítani a Trump-expresszt, és megakadályozni az ingatlanmilliárdos jelöltségét. Ám ha beszéltek is erről, konkrét jele, pláne eredménye ennek nem látszik, így valószínűbb, hogy az IT-világ nagyágyú inkább azt mérhették fel, hogyan léphetnek önálló tényezőként a politikába, akár már 2020-ban. Ehhez viszont a Trump-kampány – függetlenül attól, hogy mit gondolnak a személyéről – hasznos tanulságokkal szolgálhat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.